onsdag 1. juli 2020

Jakke og genser


Denne er egentlig et jakkemønster. 
Garntopia flettejakke heter det, er strikket i Plum super kid mohair fra Rauma ullvarefabrikk.


Genseren er så lett og deilig å ha på.
Fin flette som ligger utenpå.



Kofta er endelig helt ferdig.
Har ligget siden før jul, men for en måneds tid siden fikk jeg endelig sydd på knapper også.
Den skal få bli med på sommerferie.


Det er fanakofte strikket i Sisu fra Sandnes garn.
Garnet fikk jeg i gave fra min kjære venninne da jeg ble helt forelsket i denne grønnfargen på en liten runde på garnutsalget på Sandnes.

1 kommentar:

Lisbet sa...

Genseren ser superfinut og deilig myk. Flott farge tild eg.
Flott fana kofte du har strikekt også. Hoøder på emd knappestolpene på min telemarkskofte i neste samme grønnfarge (bitte litt mer mosegrønn)og hvit. Har begynt å tenke på knapper og lurer rett og slett på om jeg skal gå for tinknapper. Fine kanpper på din kofte.