mandag 29. juni 2020

Sommer sommer sommer.


Nå har vi hatt en lang periode med skikkelig sydensommer.
For to dager siden var vi oppe i hele 34 grader, det har jeg aldri opplevd her hjemme i Norge før tror jeg. 



Har blitt miimalt med håndarbeid på dagene.
Litt riving av gammelt sengtøy som jeg har begynt å hekle sammen til gulvmatte.


Er revet opp i mellom 2 og 3 cm brede strimler, og brukt heklenål nr.12.
Nå her jeg heklet opp et dobbelt sengetøy, men tror den skal være litt større.
Har et blått og hvitt dynetrekk som ligger under matta her, så det får bli neste runde med hete dager.

Klarer ikke hekle noe mye om gangen da det er veldig tungt for ermer.


Har laget noen flere kvadrater av dette prosjektet også.
Har mange biter som er kuttet på 2 x 2 ".
Bretter de rundt pappmal og syr sammen.
Ingen planer for hva det skal bli ennå, og ingen hast med å bli ferdig.


Noen kvelder har jeg funnet frem strikketøyet.
Skal bli kofte i pelsullgarn (Sølje ).





Ingen kommentarer: