mandag 13. april 2020

Sekk og mapper til oppbevaring.


For lenge siden kjøpte jeg et mønster på sekk med skulderstropper og bærehanker.
Gikk omsider i gang med den.


Har brukt semsket skinn og bomull inni.
En veldig fin modell, men størrelsen var ikke det jeg hadde tenkt meg.
Den er veldig liten, en barnesekk.


Mønster er fra Stoff & Stil, og det er ikke skrevet at det er barnesekk så vær obs på det om du tror det er sekk til voksen slik jeg gjorde.


I dag har jeg prøvd meg på et par mapper til oppbevaring.
Disse var kjekke, og i slutten av uka skal jeg sy disse på livesending på 
min facebookside Ritashandarbeid.



Har ikke bestemt meg helt for hvilken dag det blir ennå, men kommer tilbake med det i løpet av onsdagen senest.

.



Om du vil være med på samsøm med meg så gå gjerne inn å finn facebook-sida allerede nå :)

Ingen kommentarer: