onsdag 8. juli 2009

Enda flere serviettholdere.


Ikke så spennende med 5 like, men det er bare utenpå - innsiden er forskjellig.
Hadde med en slik på Verdalsmartna, og det var dette stoffet som falt i smak hos mange, så nå har jeg laget som skal leveres bort.
Tar nok en med på Stiklestad også der husflidlaget har utsalg nå i sommer.
Har lukkekanten igjen på ett par, det skal syes på fredag da jeg skal jobbe nede på Stiklestad i Buret.

Byveska til AnnAKa har jeg laget etter lang tids ruging på mønsteret.
Ei kjekk veske, men vet ikke helt sikkert om jeg likte snørelukkingen.
Var litt spendt på disse fargene mens jeg holdt på med sammensying, men reultatet ble jeg veldig fornøyd med. Veska ble skikkelig sommerlig og søt.

4 kommentarer:

Laila L S sa...

Så søt veske du har laget! Den likte jeg.
Jeg har også sydd Byveska, men uten snorlukkingen, fordi jeg ikke likte den. Angrer ikke, kommer til å gjøre det samme når jeg syr den neste gang (jeg lot meg overtale til å selge veska og har ikke somlet meg til å sy en ny til meg selv).
Hva slags vatt bruker du i serviettholderne for å få dem stive nok?

malla-b sa...

Kjempefin veske du har laga, eg har dette mønsteret + eg har kjøpt ty. Det blir vel sydd ein gang.
Flotte serviettholdere. Har du funne mønster til desse.Eg har ein gamal papirholdar som eg har tenkt å bruke til mønster.

Trinola sa...

Hei! Kjøpt mønster + stoff på Verdalsmartnan av deg ,men er litt i tvil hvordan botn syes :0\ Er litt treg .Dine er jo så fine må vel legge hode i bløttog og prøve igjen ;0)

Haldis sa...

Fine ting du lagar. Flott stoff du har brukt i serviettholderene. Ha ein god sommer!