fredag 10. april 2009

Partybesøk i dag...


Til dere som stikker innom... kjekt .
I dag har vi hatt en skikkelig påsketur, over 9 km.

Det kjenner jeg i beina, så nå er kvelden kommet og jeg har benket meg med te, hekling og pc.

Har hatt en liten runde i blogger, og her er to som er med på bloggparty:
kamelias blogg og
vims.

Redigert med litt flere besøk:
Baddie koser seg med familie, god mat og litt krim blandt annet.
Assa har vært i fjæra i dag.
Hos Torunn ble jeg værende lenge siden hun er med i Rogaland Quiltelag, der var jo jeg også da jeg bodde i Stavanger.


7 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg party hos deg også herlig dette med slike partyer, blir litt skravling men det går greit... Ha en fin påske....

Petunia sa...

Flotte bilder og koselige party du har laget til! Dette blir jo nesten som å gå fra hytte til hytte dette.
Jeg laget et innlegg i går med en liste for dem jeg har besøkt. Jeg setter deg på listen min. Koselig om du stikker innom meg. Du finner påskepartyinnlegget mitt her

Baddie sa...

Er innom på påskebesøk! Ni km lang tur ja, så deilig å være ute og bruke kroppen litt. Du kan i allefall sette deg ned med god samvittighet å kose deg med håndarbeide i kveld. Fortsatt god påske.

ASSA sa...

En liten visitt hos deg også, før jeg drar videre på paryrunde, har tatt på meg Pub-til-pub skoene.

Ha en god fredagskveld!

Stubbetufsa sa...

Hei, Rita! Du hadde mye godt å by på til tørste partygjester! Jeg drikker te, også, så det passet fint! Ha det fint videre!

Anonym sa...

Så kjekt at du har vært med i Rogaland Quiltelag! Jeg begynte for et halvt år siden, og er blitt kjent med mange koselige damer.
Våren er vel hos dere også snart, før du vet ordet av det. En deilig skitur i sol med appelsiner og alt som hører til, er heller ikke å forkaste.
Koselig at du kom innom på påskeparty til meg, og ha fortsatt en fin påske!

Fidus sa...

Her har våren kommet og det begynner å spire og gro i bedene. Snøbergene er ikke lenger enorme, og er borte i løpet av kort tid- ha et flott påskeparty!