søndag 2. november 2008

Skulle liksom ha sydag i dag....hihi..

Ja, i dag var planen å sy hele dagen,
men det ble heller lite å skryte av.
Fant flere ting som jeg har lyst til å sy da jeg bladde gjennom Quiltemagasinbladene på fredagen.

En klemmelåspung, så orket jeg ikke mer sying. Etter middagen så skal jeg finne frem strikketøyet i stedet for -og krype godt oppi sofaen.

Og tusen takk til dere som er innom på besøk i bloggen min, kjempekoselig.
Jeg tar en tur innom til dere også selv om det ikke alltid er med det samme.

I kveld skal jeg besøke de 10 siste som har lagt igjen kommentar, og jeg SKAL legge igjen en hilsen til alle.

3 kommentarer:

STEINKJERRINGA sa...

Nå har vi endelig funnet et sted vi kan bo mens huset delvis rives og bygges opp igjen. Jeg gleder meg til å få opp symaskinen som jeg kjører rundt med i bilen. Jeg strikker enn så lenge på ballband-kluter og luer med riller. Flott blogg du har!

Anonym sa...

Ja, det er jo ikke alle dager blir som planlagt! Jeg likte grisen:-) Ser du har begynt å forberede til jul. Ha ei fin uke.

Anonym sa...

Dagen blir gjerne ikkje akkurat sånn som ein planlegg. Det lille du laga vart no skikkelig stilig!