fredag 8. august 2008

Har tukla med malen

Jeg har gjordt sidene bredere ved å bruke en annen mal.
Og så ønsket jeg å fjerne bordene rundt bildene, for etter hvert vil jeg prøve meg litt å lage rammer og slikt selv.

Var ganske så nervøs da jeg prøvte, men jeg klarte det uten å ødelegge noe - JIPPI !

Tror faktisk jeg skal prøve meg på å endre bokstavene litt i overskriftene på høyre side, men ikke nå. Det er for sent, kan hende jeg ikke tar sjansen heller da - er egentlig ikke så flink på sånn HTML-språk.

God natt !

1 kommentar:

merete sa...

Jeg liker at bloggmaler blir testet ut.
Spennende med kreative uttrykk der også!
Men jeg har en bønn: vær så snill å ikke vleg "flytende" oppsett! Når jeg leser blogginnlegg i bloglines eller lar vær å åpne til fullt vindu på stor skjerm, så kan bilder (store bilder) "kræsje" med sidemenyen og tar seg lite vakkert ut i bloglines/ reader lesningen.
Har du en mulighet til å endre til fast pixel i stedet for "float"?
Tipset er at om du vet hvor bred blogg du har (det kan du ikke med "float"/ flytende oppdett, for det kommer helt an på vinduet vi åpner i!) så kan du også få lagt inn bilder som er passe i størrelsen.

Blir spennende å se hva du fikler med videre!