fredag 4. april 2008

Ønskeliste Hemmelig Venn

Ønskeliste.
Har de fleste sandesgarn oppskrifter, ønsker meg tilbehørsoppskrifter fra andre merker (votter, skjerf, vesker o.l.) strikking

Disa Design har mye flott å sy

Apakka garn til pulsvarmer er deilig.

Drikker bøttevis med te (ikke grønn eller hvit), og er litt for glad i sjokolade (Hobby nam nam).

Stoffgal er jeg også (lappeteknikk).

Elsker hjemmelagtd kort(scrapping) - men får ikke til å lage det selv.

Har ofte tenkt at jeg skal lage meg en merkelapp (søm)- men det blir aldri, så det hadde vært kjekt å få, og ellers annet du har laget selv (det er nok det kjekkeste som har vært oppi pakker tidligere)

Og så samler jeg på knapper - det er sååå kjekt med knapper får aldri nok.

Blir glad for alt selv om det ikke er på lista, bare det å få pakke i posten er storveis !

Ingen kommentarer: