søndag 18. november 2007

Skikkelig innevær.

Været er ganske grått i dag, så da er det bare å strikke litt, lese litt, og kose seg inne.

I går var jeg å kjøpte meg litt koselig lesestoff til helga.



Har fått ferdig gryteklutene også, så de er klar for bruk.


Ellers har minstejenta på 5 hatt venninebesøk i dag, og de var så tålmodige og trillet ut 4 brett med boller som vi koste oss med i dag.


Nå har jeg såååå lyst til å sy litt igjen.
Ryddet plass på bordet og gikk i kjelleren for å grave frem noen spisebrikker som det skulle settes lukkekant på.
Så fant jeg ikke lukkekanten, den må ha blitt pakket ned i ei anna eske.
Søren og !

Gjerne like greit, for i morgen tidlig er det opp på mørkeloftet igjen. Mye å rydde der.
Ha en fortsatt fin søndag alle sammen !

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh. Nå fikk jeg lyst på boller.