fredag 10. august 2007

Overgang til ny blogg

Bestemte meg for at jeg skulle lage meg en ny håndarbeidsblogg her, men besøk gjerne min gamle blogg også.

Jeg driver min egen butikk som i hovedsak består av quiltestoffer og quilteutstyr. Blir derfor mye arbeider med symaskin. Jeg syr på Husqvarna.

Strikker og hekler også mye. Her vil det komme oppdateringer på hva jeg holder på med av håndarbeid og annet jeg vil formidle.

Prøver også å holde fotoalbum sånn noenlunde oppdaert.

Har også en broderiblogg hvor jeg vil oppdatere med nyttinnenfor maskinbrodering.

Velkommen hit.

2 kommentarer:

Rita Tjelta sa...

Juhuu ...salg!!!
....hehe,godt jeg har nærmed vei !!!!
Har svart på nominasjonen din og sendt en tilbake :D

Anonym sa...

Tusen takk for nominasjonen,det synes jeg var veldig hyggelig.
Her hos deg var det så mye flotte stoffer,de kaffestoffene likte jeg veldig godt.Jeg besøker både butikkbloggen din og den nye her .
Veldig inspirerende begge to.
Klem fra Tanis