onsdag 21. mars 2018

Strikket flaggenser


På tampen av vinteren kom det bra med snø igjen.
Vil egentlig ikke ha mer snø nå, men bakgrunnen passer jo bra til min nye genser, så da ble det en tur ut i snøen.


Ferdig i tide til påske så da håper vi på fint påskevær.
Dette er et mønster som ligger gratis inne på Vikinggarn sine sider.
Jeg har strikket den i tynnere garn enn det som er oppgitt i oppskrifta.
Brukte Smart garn og gikk opp en størrelse.
Startet ikke med mønsteret før jeg hadde satt på ermene.


1 kommentar:

Barwitzki sa...

Kjempeflott... jeg liker rund rundstrikke.
Ja riktig bra den genseren med snø :-)) Vi fikk siste dagene snø også og - 10 grader i natten, men våren kommen :-)) Jeg strikk en Mariusgenser sist for meg for ferien i Vesterålen.
Alt i orden... påske kan komme... fin genseren din.
Hilsen fra Viola