torsdag 12. november 2009

Jul, jul, jul....

Nå er vi allerede langt ut i november - og på tide med litt julekos.

I helga laget jeg noen kremmerhus, mønsteret er fra Moda Bake shop hvor du får trinn for trinn hvordan de lages.


For en ukes tid siden tegnet jeg opp disse søte stitcheriene og fikk sydd de.
Så i går ble det snøreposer ut av dette, to forskjellige størrelser.

Et koselig motiv som abyquilt har laget, tusen takk.


En løper fra Disa Design, greit å vrangsy - da slipper man den lange lukkekanten til slutt.
Ikke typisk julefarger, så bruken kan strekkes litt utover jul.

Musesko er noe vi skal lage på juleverksted, mangler værhår enda ser jeg.
Måtte teste mønsteret, det er forstørret opp og tegnet på frihånd. Mønsteret er fra et blad som er flere år gammelt.

Denne er ikke helt ferdig, mangler øyne og munn ennå.

5 kommentarer:

2ne sa...

Her kommer man i julestemning ja. Løperen med snømenn var nydelig, de andre tingene også. Men har litt dilla på snømenn så den falt godt i smak

Marita sa...

Nydelige ting, kommer i god julestemning av dette.

May Britt sa...

Så masse flott du har laget. Koselig å se mønsteret mitt i bruk :)

Miriam sa...

Så utrolig søte mus,
Kan jeg spørre om hvilket blad og årstall de er fra?

Unknown sa...

I am loving the "mice". Do you have instructions for them?