mandag 11. august 2008

Helga er over.

I går var vi på tur -igjen.
men med bil denne gang.
Vi var helt oppe i Vera, det er nesten i Sverige.
Været var deilig, og etter å ha kjørt helt til endes, stoppet vi på returen på denne flotte rasteplassen.

Den er til fri bruk ja, det er den flotteste rasteplassen jeg har sett noen gang.
Der ble det en skive og te. Barna fisket litt og vi koste oss.

På fredagskvelden kom jeg plutselig på at jeg ikke hadde noe kort til en bryllupsgave, og måtte bruke de midler jeg hadde tilgjengelig - sort kartong og et maskinbroderi måtte det bli.


Nå skal vi begynne å ha ukesoppdrag også på hobbyboden, og denne uka er det mat som står i fokus.
Rydding av fryser og kjøleskap er en ting, og der er jeg heldig. Fryseren er nettopp ryddet for å få satt bær og saft på plass.

En utfordring vi har fått er å bake brød - eller noe annet. Bare vi baker.
I morgen tidlig skal jeg sette brøddeig, JEPP det skal jeg !
Det er manne som står for dette.

Ingen kommentarer: