søndag 6. januar 2019

Jula 2018


Fikk lyst til å vise bordene mine fra julen.
Jeg bruker mye husflidprodukter da, gjør det ekstra hjemmekoselig.

Spisebrikkene som er på kjøkkenbordet til hvert måltid der er et mønster fra AnnAKa.


I stua er det hvit duk hele jula med rød heklet festremse.


Og på salongbordet har vi duk som svigermor har brodert.
Nå er jula ryddet bort og løpere i lappeteknikk er iferd med å komme frem.


Har samlet på tomme spoler i noen få år nå, og resultatet for 2018 var ikke noe å skryte av.
I 2014 eller 2015 hadde jeg 31 stk, og i 2018 7stk..
Tenkte ikke å lage meg så mange nyttårsforsett for 2019, men tror jeg må ordne meg et på syfronten 

- SY MER FOR Å FÅ FLERE TOMME SPOLER -



1. januar 2019 starter med blanke ark før året igjen fylles opp av masse aktiviteter.
Jobb,dugnad, avtaler, møter, sy og strikkekvelder, trening.... og ja det blir mye forskjellig dette året også.

Godt Nyttår !


Ingen kommentarer: