torsdag 1. januar 2015

Småsaker

Litt mer til oppbevaring av sy-utstyr.

Disse små pungene er lette å sy, og så rommer de mye småsaker som nåler, saks, trådsnelle m.m.

En liten pose laget på samme måte som syveska jeg nettopp har laget.

Dette laget jeg i går.


Laget ikke koppeposen for det har jeg to av fra før.

I dag har jeg prøvd å få til mønster på en slik pung med lås.
Ikke enkelt. Ville egentlig hatt den videre.

Her vises det godt at den ikke har noe mye vidde i øvre delen.
Må vel bare prøve igjen for jeg har noen låser i forskjellige størrelser.



2 kommentarer:

Lindas hobbystue sa...


Så mange fine ting du har sydd her, med nydelige stoffer :-) Det finnes mange fine mønster på ulike punger med låser, du blir nok fornøyd skal du se :-)

STEINKJERRINGA sa...

Du har sydd mye fint, det skal være sikkert. Jeg har ikke sydd i julen, men har jo noen få ting som enten mangler hjørner, glidelås eller lukkekant, så nå er jeg i gang. Godt nyttår, forresten!