søndag 22. desember 2013

Julekaker i boks

Har bakt litt forskjellig nå før jul, og alt er smakt på.
Denne boksen med colakaker var full, nå er den halv.

Kakemenner. 

Kransekakestenger.

Krumkaker, 3 runder.

Peppernøtter som smaker nesten som karamell.

Og i dag Sarah Bernad.

Mmmm, sjokoladen smelter i munnen.
Denne oppskrifta fant jeg her.
En blogg hvor jeg ofte er og blir fristet til deilige godbiter.
Delfiakake og risboller ligger også og venter på jul.

Rundstykker laget jeg i går så vi har noe godt til julefrokosten.

Har ikke blitt mye sying i det siste, koser meg med strikketøy i ledige stunder.
Nå er det Skappelgenser ( som  jeg ikke skulle lage) som er på pinnene. Eldste datter som skal ha den. Blir fort vond i fingrene av slike tykke pinner, men fort går det da :)

Lite håndarbeidsaktivitet blir lite blogging, men jeg satser på en vinter med tid til søm.

Takk for trivelige kommentarer som er lagt igjen her inne, koselig :)
God Jul til alle sammen !!




1 kommentar:

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så mye snadder i kakeboksene dine! God jul til deg også :)