torsdag 9. mai 2013

Noen pennal.

De to siste kveldene har jeg fått ferdig noen pennal.
Har brukt opp alt av dette fotballstoffet etter å ha spart på det i lange tider.

Denne gang har jeg laget pennal med sømmer både bortover og oppover.
Blir jo en del ekstra lukkekant å sy av det. 

Her er et annet stoff jeg har spart på lenge, med fargestifter.
Nå har alt det også blitt til pennal, ikke alle er ferdige ennå, men det blir etter hvert :)

Slik er de på innsiden når de er ferdige.

En liten restebit med lilla fløyelstoff etter en kjole.

Slik som dette er alle pennalene mine på oppsiden.

Dette lyse er kanskje ikke så ideelt til pennal, men det finnes da mange måter å bruke disse pungene på.

I dag har jeg satt saksa i et nytt stoff som det ble noen produkter av.
Bilder kommer etter hvert.
Ble ikke slik finvær som vi hadde trodd i dag, så da er det greit å ha en kjekk hobby :)


3 kommentarer:

Meta sa...

De ble kjempefine! Her har det vært produksjon, ja. Er ikke akkurat bortskjemte med sol og varme, så hobbyer er veldig greie å ha. Men nå har jeg bestilt sol og varm hele neste uke.;)

Dollandesign sa...

Det är många och fina pennfodral som Du sytt. Kul att se hur olika de blir beroende på tygvalet, tycker jag.

Dollandesign

Askepott sa...

Så mange flotte pennal du har sydd. Skjønner godt at du har spart på fotballstoffet. Det var bare kjempelekkert. :-)

Ønsker deg ei flott uke. :-)