fredag 13. juli 2012

Morgenstund er kosestund.

VM-genseren 2013 var så fin at den har jeg startet på.
Kjekt med nytt strikketøy til sommeren, og deilig å kunne sette seg ned i fred og ro om morgenen uten å tenke på at vi skal hit og dit.

 Pusen synes også det er godt å kunne dra seg på sofaen uten å måtte være ute hele dagen.
Bare løfter litt på øyelokket for å ha kontroll på hva som skjer i min sofakrok av og til :)

Ellers er det er brukbart syvær i dag dersom det ikke letter opp litt mer.

Er litt i sommermodus når det gjelder å kommentere hos dere jeg er på besøk hos, men koser meg stort med bloggene deres allikevel :)
Og takk for trivelige besøk fra dere !

Ønsker dere alle en riktig god helg.

3 kommentarer:

KariL sa...

Kjekt med kosestunder på morgenen og VM-genseren 2013 ser lekker ut. Har ikke studert den så nøye enda. Liksom så lenge til vinteren (håper jeg da virkelig), men sikket lurt å starte nå.
Syvær her også i dag, men ellers har vi vært velsignet med mange godværdager og da nytes utelivet i hagen.

Ha gode sommerdager!

KariKlem:)

malla-b sa...

Kjekt med kosestund om morgonen! Koseleg med selskap av pus!
Håper du får ei fin helg du også!

STEINKJERRINGA sa...

Det er herlig bare å kunne gjøre hva en vil. Jeg selv har kastet bort mange timer med venner på kafe..