søndag 12. februar 2012

Morsdag ble sydag.

En deilig dag hvor jeg har kost meg med symaskinen mens barn og mann har laget kake og middag.
Har hatt en deilig uke i varmere strøk, og sommervarmen ga mersmak.

Det resulterte i sommerlig sying.
2 brikker som skal i stuen til våren.
De skal være på samtidig med  Round Robin-duken som jeg ferdigstilte i fjor vår.
Duken kan du se her.


Har en utfordring på Quilt I Norge hvor det skal brukes opp 2 restebiter etter andre prosjekt.
Utganspunktet for disse brikkene var denne remserekka.


Ble også 2 grønne brikker til paviljongen.
Nå er det bare å vente på sommeren.



Etter at stoff til brikkene var klar, så var det en stripe igjen.
Det ble en Mug Rug


Dette ble laget av denne restebiten etter et annet prosjekt for lenge lenge siden.


Kanskje jeg skulle bruke opp enda litt mer sammensydde biter som ligger og tar plass...
En pute står også for tur - tema er hjerter.



7 kommentarer:

Unknown sa...

Det er koslig med sydag på en slik dag, jeg hadde også det..
Flotte ting du har laget i dag.
Ha en fin kreativ uke :-)

Ruth@ sa...

Herlig ting som ble til på en fin morsdag...
kost deg i varmere strøk har du også...
ønsker deg en fin uke ...

KariL sa...

Alltid kjekt å få brukt opp rester og her har du fått til mye fint.
Jeg gleder meg til våren kommer jeg også.

Ha en riktig god uke!

Kjersti sa...

Hei.
Så mye fint du har laget.
Jeg var på sykurs både lørdag og søndag. Greit å få brukt opp rester :-)

ahli sa...

Så mye fint du har sydd. Liker godt fargene du har brukt.

Det er jeg som har sendt deg melding på FB vedr. My quilt.
Håper det ordner seg snart.

Astrid

LeKaQuilt sa...

Så mye flott du har fått sydd. Liker godt prosjektet med å bruke rester etter ett annet prosjekt ! Veldig bra iniativ :o)

Odins lille hjørne sa...

Kjempeflotte var alle sammen!:0)
klem fra odin