onsdag 11. januar 2012

Januarpute

På Quilt I Norge er vi nå igang med en putealong.
Januartemaet var sirkler og rundinger.

Jeg valgte teddystoff til fremsiden med sirkler av fleece, og fleece på baksiden.
Som lukking brukte jeg glidelås, en litt kraftig i plast siden puta er litt røff.
Bildet under viser fargene rett.

Innerputa er 60X60cm, og det er flere i køen som vil ha den :)


Etter litt frem og tilbake måtte jeg sette meg ned og planlegge litt, det er så mye jeg har lyst til å sy.
Dermed blir det vanskelig å bestemme seg.
Bestemte meg for å sy små punger, bløte bokser fra ei bok.
Skal se om jeg kan finne ut hvilken det var, lenge siden den har vært i bruk.
De er så enkle å sy at boka ikke trengs.

Og en bitteliten sniktitt på ei av blokkene som snart skal sendes til noen i Stoffbytteklubben.



2 kommentarer:

Anonym sa...

網友說台北當舖資金週轉短期週轉免求人,哪裡有新北市汽車借款優質服務?不分區域.不限車齡.不分車種.優惠專案滿足客戶需求,改善金錢關係,讓新北市汽車借款變商機

Maria Isabel sa...

Kjempefin pute! Friske farger :)

God helg til deg og dine :)

Klem :O)