tirsdag 15. november 2011

Sewhappysew.

har gått glipp av noen av stitcheriene, men det gjør ikke noe.
Skal bruke de til poser eller noe annet kjekt.
Har et bilde til som jeg skal sy.
Det er sewhappy som har gitt oss denne alongen.


sisselssyglede har også kjørt en along i disse dager.
En skulderveske.
I kveld ble det litt tid ved maskinen så da fikk jeg startet.
Blir litt lukkekantsøm nå etterpå.
Selve vesken min blir brun, med rosete lokk og rødt stoff inni.
Satser på å få den ferdig på torsdag.

2 kommentarer:

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlig de broderiene er . Jeg er ferdig med 3 av dem og skal kose meg med resten i desember :O) Kan sende deg de du gikk glipp av på mail hvis du vil :) Holder på med den veska jeg også , artig og herlig veske , klem fra Bente.

Bente`s Hobbyrom sa...

Sendt :O)