lørdag 15. oktober 2011

Dag 3 - kunstpause.

Sent hjemme i går, så da ble det ingen sying på toalettveska - men det blir senere idag.

Det er en kald morgen, men sola lurer litt her. Blir nok en fin høstdag utover.

Jeg har fått så mange koselige og inspirerende kommentarer på bloggen min den siste tiden.
Har ikke vært så flink til å takke hver og en, men jeg er altså veldig glad for at dere kommer innom.
Og kjekt at flere har prøvd seg på firkantposen min med ugle.

Det er bare å samle smale remser også og smale biter, for etter hvert så kommer det samme firkantpung i div. størrelser med full utnyttelse av avkapp :)

Skal bare sy litt juleløper og diverse først  :lol:

Tusen takk for besøk alle sammen !

3 kommentarer:

Bente sa...

Flotte haustløparar, i nydelege fargar.
Gleda meg til neste firkantpung, remser og smale bitar har eg rikeleg av :-)

Ha ei fin helg.

Feeling good by H sa...

Flotte farger i den fine løperen din!
Gleder meg til å se hvordan toalettvesten blir til slutt. Morsom gaveide til jenter i alle aldre. God helg fra H

Lis sa...

Denne løperen fikk jeg skikkelig høststemning av! Nydelig!
Jeg har ikke fått sydd den firkantpungen enda jeg...men det blir ;)
Ha en fin søndag