søndag 9. oktober 2011

Along på Quilt I Norge

På Quilt I Norge starter jeg opp med en along frem mot jul.

Det går ut på å bruke Quiltemagasinblader og sy minst 3 juleløpere/adventsløpere frem til 10.desember.
Alle som er medlem på Quilt I Norge og som gjennomfører, får en liten juleoverraskelse i posten.

Quilt I Norge er et forum med hovedvekt på lappeteknikk. Etter sommeren har vi ikke kommet oss riktig i gang igjen, og vil gjerne ha med flere medlemmer.
Vi har gjennomført flere byttesyinger, og alonger. 
Jeg har flotte tepper som disse damene har vært med på å sy.

Tar du utfordringen, og melder deg inn både i forumet og rett på løperalongen ?


Den første løperen ut for meg er den i siste Quiltemagasinet som heter Stjernedilla.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er med Rita og skal ta en liten reklamerunde senere i dag :-)

Laila L S sa...

Nå har jeg registrert meg som nytt medlem på Quilt I Norge og meldt meg på alongen din. Så får vi se om tiden rekker til 3 løpere i tillegg til alt annet. Mulig saken er kombinasjon...