tirsdag 9. august 2011

Sentimental Journey er klar for quilting.

Her er fortsettelsen fra i går.
Ble fornøyd med toppen, den passer som sengeteppe på sengen vår,
da må det neste bli å pusse opp soverommet hehe:))

Det er denne BOM en.
Flere på Quilt I Norge som har startet på den, og noen er også helt ferdige.
Alle har valgt helt forskjellige farger, så jeg håper på å få se mange forskjellige tepper.

Satt og lurte på hva jeg skulle ta meg til nå,
så kom jeg på at jeg er jo med i 
som Annemariesquilt arrangerer. Og det er jo bare frem til 1. september.
Har laget noen små brikker.
Hun har laget noen nydelige løpere. Tror det må bli det neste som skal syes her.


9 kommentarer:

Mona sa...

Så flott det blei. Deilige farger du har valgt!

salige lavendel sa...

Her var det mye pent og sirlig arbeid!

Luca sa...

Det ble veldig pen.

ahli sa...

Nydelig. fine farger

Astrid

Rita Tjelta sa...

Heisan. Teppet ditt ble kjempeflott. Flotte farger!!

Bente`s Hobbyrom sa...

Så lekkert det teppet ble , det blir spennende å se det ferdig quiltet . Og så moro som det er å pusse opp soverommet he he . Blir rålekkert når du kan gå og legge deg å bare nyte. Klem fra Bente :O)

Anonym sa...

Hei Rita! Det ble et flott teppe.Du er en driftig quilter.Kjekt å se på bloggen din.Hilsen ID

Cecilie sa...

Nydelig teppe! Jeg meldte meg også på denne, men foreløpig har det blitt lite gjort.....

annemariesquilt sa...

Lekkert teppe..
Det er veldig gøy å sy ting sammen med noen andre og se hvor forskjellig ting blir. Jeg ser for meg dette teppet i blått ;-)