søndag 3. april 2011

En fin duk til våren.

Da er mitt samarbeidsprosjekt med damer fra Stoffbytteklubben ferdig.


Dette er et fargevalg jeg sjelden lager noe i, men se så nydelig det er med disse duse fargene.
Må nok bli mer slikt.

Planen var jo å ha en kant slik at den gang litt utfor for å skjule bordet.
Av gammel vane tok jeg bordfilt bak, og det er ikke noe smart på ting som skal falle fint.

Derfor ble den tatt av igjen siden jeg var halvveis med quilting før jeg kom på at vatten var feil.

Alltid like vasnkelig å vite hvordan man skal quilte.

Ble riktig fornøyd med denne, nå skal den bare strykes.

Her var den klar for quilting ( litt feil farger på dette bildet)



6 kommentarer:

toja sa...

Denne var virkelig nydelig! Delikate farger!

Sigrun sa...

Den blei kjempeflott Rita!

Hannele sa...

What a beutiful quilt, beautifully quilted, too!

MaritJ sa...

Hei denne var bare nydelig! Kjempeflotte farger! Denne var du bare heldig med!

Liv Nora sa...

Virkelig lekker denne! Fine farger du har valgt.
..har sendt deg en award.

Ann-Christin sa...

Gud så söt! Riktigt läckra vårfärger!