torsdag 2. september 2010

Rotet i en av Ufo-kassene.

Denne laget jeg for sikkert rundt 3 år siden.
Sydde på D-ring, og manglet jo selvfølgelig den jeg kunne ha der vi kan stramme.
la den likeså godt oppi en kasse.

I dag har jeg sprettet av d-ringen, sydd på plastlåser, og sydd igjen vrengehullet inni.
Vips, et kvarter tok det så var den klar.




Fant også et tøystykke jeg hadde brodert litt på, det er ikke mer enn 2-3 måneder siden.

Gikk i gang med å sy på bånd for å tre snorene igjennom, vrengte rundt - hm, det ble visst snorer i feil ende.....pytt pytt

den duger nå allikevel til hunden sitt utstyr.

3 kommentarer:

KariL sa...

Så mye fint i UFO-kassen. Alltid kjekt når en får disse ferdig. Sekken var bare kjempeflott. Tunikaene var alle tiders. Lekre stoff.
Ha en fortsatt fin uke!

Laila sa...

:)))) Omtrent som eg skulle gjort det sjølv. Eg er sikker på at hunden ikkje bryr seg om at opningen er i feil ende :)))

Anne-Lise at Rag, Tag, Bobtail sa...

Sekken er flott!