lørdag 11. september 2010

Litt småsøm i dag.

I dag har jeg kost meg ute i stallen med symaskin og stoffer.

Ble 4 småpunger først, link til mønster finner du tre innlegg lenger ned.




Etter det gikk jeg i gang med 4. runde på en Round Robin vi holder på med i Stoffbytteklubben.
Den skal ikke sendes før i november, så her var jeg ute i god tid kan man si.
Kan jo ikke vise den ennå, hemmelig for mottaker. Kan jo si at det var et skikkelig gladfargeprosjekt.

Og så har jeg startet på mormors toalettveske, håper å kunne blii ferdig i morgen.


6 kommentarer:

toja sa...

Kjekke små punger! Tror jeg skal lage noen jeg også. :)

malla-b sa...

Kjempefine punger du har lag. Synest du har jobba bra. Eg rakk berre to smekker + litt opplegg av bukser i dag.

Timotei sa...

Så mange fine punger du har sydd!

Trinola sa...

Så kjekke disse er ;O)
---Må vel prøve meg på disse jeg også,men det er litt vanskelig og komme i gang fortiden ---
God helg !

. sa...

Fine punger.
Småpunger er kjekt å ha til div.

Elins systue sa...

Flotte små punger. Kjekt å ha som presanger f.eks