tirsdag 2. mars 2010

Row By Row-en min har kommet hjem.

Etter 11 måneder har min ene rekke fått følge av 10 andre rekker
mine hjemvendte rekker
Har lagt de utover for modning, flytter litt om på rekkene for å finne en fin plassering, tror det skal bli gul remse mellom alle rekkene for å skille de litt.
Jeg har sydd rekker til alle de andre på gruppa, her kan du se hvor mange forskjellige fargevalg vi har tatt
datalj2 agustrekke disse to øverste er nærbilde av rekke 3datalj augustrekke
rekke 6 sendt 21.august
rekke 3 mai-09 november-rekke
rekke 4 sendt juni 09
rekke 5 juli 09
runde 2 sendt Lillesnuppa
Ruth sin rekke
september-rekka
siste rekke
har glemt å ta bilde av en rekke ser jeg.


Rita

5 kommentarer:

malla-b sa...

Flotte rekker både dei du har sydd og dei du har fått.

Mari sa...

Spennende Rita ! Er i nordsjøen nå, så jeg har ikke sett min enda.
Flotte rekker du har sydd også.

Marita sa...

Så fantastisk flinke damer dere har vært. Moro å få noe så flott tilbake!

Klarafina sa...

Kjempefine rekker!

AnKa sa...

Flotte rekker, og friske farger.