lørdag 20. mars 2010

Lørdagsgodt

Ikke sikkert det er det for alle, men for meg er det godt og få kose meg ved symaskinen.
I går oppdaget jeg at det var et nytt symysterie på gang.

Skal skal ikke..... det ble SKAL, og nå er 100 biter og vel så det kuttet opp, reserve har jeg også i kassen dersom fargene viser seg å være feil.

Det er Nina som har dratt dette i gang.
Nå kl. 12 kommer neste del, så det nytter ikke å ligge på latsiden.

I går var det quilting som gjaldt, og det gikk greit lenge, helt til strømmen ble borte ei lita stund på ettermiddagen.
Da datt lufta ut, så det ble nok etter at applikasjonene var strøket på, og noen lukkekanter kuttet.

kanskje blir det litt i dag,
eller...
Startet på påskekort som skal sendes, og en påskeløper også nettopp, og så kommer jo mysteriet snart - det er så godt å ha masse saker og gjøre hihi..

Rosa biter ligger på gulvet klar for sammensying, men de ligger godt noen dager til de altså....


Blir vel mer blogging i dag med alle mine planer, må jo bli noe utav alt som er tenkt :))

3 kommentarer:

9na sa...

Flott at du er med!

malla-b sa...

Symaskina har eg ikkje sett på som lørdagsgodt, men når eg tenker etter så høyrest det bra ut. Eg pleier alltid å kjøpe litt blomster til helga det seier eg er mitt lørdagsgodt.

Odins lille hjørne sa...

du e go!! Hvor mye du får gjort! Kjempeflotte arbeid! Ha en god helg!