mandag 1. februar 2010

Ikke lett å rydde

når restekassene er overfylte.
Først byttet jeg til en større kasse,

men fant ut at det var på tide å bruke litt av restene mine.

Og kassen med biter av vatt var ganske full den også.

Quiltet sammen passe små og store stykker med framside bakside og vatt i midten.

Så ble det så kaldt og mye vind igjen, så jeg har pause fra symaskinen.
Det er for kaldt ute i stallen.

Har bestemt meg for å følge Wilowberriedesign med ny BOM "Under the sea".

Det skal brukes farger i lag med stitcheries, så prøving og feiling ble det i går.
Til slutt ble resultatet ok , så nå har jeg så vidt startet på broderinga.


Jeg har forstørret bildet opp 150% så mine blir en del større enn BOM-en.

4 kommentarer:

tubakk sa...

Kjekt å rydde. Da ser man hva man har. Ulempen er at man kanskje oppdager at man har litt for mye!?! Synes det aldri minker, selv om jeg bruker noe også. Ha ei fin syuke. Og ta gjerne turen til min blogg og meld deg på give-away'en som trekkes onsdag.

STEINKJERRINGA sa...

Lurt å ta en ryddesjau iblant. Jeg har kjøpt en skittentøypose på stativ på Rema, og oppi der kaster jeg alle smårester. Andre rester får ligge sammen med de andre stoffene, sortert etter farge eller tema, og jeg tyr ofte til de isteden for å skjære i nytt stoff. Men minker det?

2ne sa...

Dette ser spennende ut. Gøy og prøve noe nytt :-) Ønsker deg en riktig god helg.

Irene sa...

Herlig motiv du skal brodere :-)
Har kikket litt rundt i bloggen din i natt, mye fint å se!