lørdag 13. februar 2010

En finfin dag.

I dag har jeg hatt det ja.
Klokka halv elleve startet det med sydag sammen med 5 andre syvenner.
Koste oss med symaskiner hele dagen.

Resultatet ble i dag 2 penal.
Det er planer om en gang til før mai - trivelig å være flere i lag.
Jeg applikerte også litt etter at damene hadde gått, så ringte det et blomsterbud.

Og det var ingen liten bukett han hadde med - mine yndlingsblomster og det er over 30 tulipaner i buketten. Den er bare så nydelig - tusen takk min kjære.

2 kommentarer:

Laila sa...

Det er så koseleg med slike sy-sammen-dagar. Ikkje alltid det blir så mykje gjort, men det er vel ikkje det som er hovedpoenget heller. Nydelege blomster. Eg sit akkurat no og kikar på ein liknande bukett :)

Timotei sa...

Høres ut som dette var en perfekt dag! Kjempekoselig med sånne sydager og fine ting du fikk sydd!