lørdag 20. september 2008

Skulle jeg ha gjordt noe ferdig eller...........?



Her er ett bilde av en topp som er klar for å applikeres rundt alle hønene.
Og oppe på høyre side kan du se 29 bilder av saker og ting som skulle vært tenkt litt mer på......men det er ikke alt, har noen saker til som ligger rundt.

Noe av dette vet jeg at jeg ALDRI kommer til å lage ferdig - hva gjør jeg med det ?
Skal jeg kanskje legge bildene av det her, så kanskje noen av dere har lyst på det, tenker litt på det jeg....tenke tenke.....

1 kommentar:

Sølvis blog sa...

Har du noen tepper til overs , kan du jo enten gjøre dem ferdig selv, eller sende dem til meg, så skal jeg sørge for å få dem ferdige og levert til teppeaksjonen på st. Olav. Så blant annet ett lekkert rosa ett, og ett med en drage eller var det sommerfugl på.