søndag 7. oktober 2007

Søndag er en deilig dag.

Så var vi igang med garnmysteriet 2 som foregår på Hobbyboden. Vi er over 200 damer som strikker på det samme med forskjellige farger og garn. Det som er litt morsomt, er at ingen utenom Liv-Toril vet hva dette skal bli.
Forrige gang strikket de en knallfin strikkekurv, og ingen ville risikere å gå glipp av noe slikt denne gangen.
Her er 2 av oppgavene løst, den første var å finne garn

og den andre var å strikke dissse remsene

Jeg begyndte også på et sjal som stod i den siste strikkeboka "strikk, en reise til indre ro" men ble ikke fornøyd med mønsteret.


Har tatt det opp igjen, og nå prøver jeg meg på bølger i stedet for.


Lit hakking innimellom også, får litt vondt i fingrene av dette, så det blir bare litt nå og da.


Har også hatt meg en bloggrunde nå, det er alltid inspirerende og gir lyst til å lage enda flere ting.


Ønsker alle en riktig fin søndag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jepp. Jeg er en av damene jeg skal etter hvert få lagt det frem men jeg har i hvert fall gjort det jeg skulle og det er herlig!!

Anonym sa...

Heisann... nå var det vist blitt en stund siden jeg besøkte bloggen din.... og så takker jeg så mye for besøket inne på min ... kjempekoselig :o)
og du verden her var mye flott du har laget siden sist knall flotte de spisebrikkene der... akkurat "mine" farger også.... og du.. det sjalet glede jeg meg virkelig til og se ferdig... nydelig mønster og hvitfarge på det og så stort og flott ... så jeg mesuner deg evnen til og strikke på slike tynne pinner.... *nikke-nikk* og så masse "rart" garn du har funnet frem til dette garn mysteriet da... Guri meg... hv aKAN dette blit til for noe egentlig *fnis*