søndag 30. september 2007

Noen spisebrikker er helt ferdige.

Endelig har jeg fått noe ferdig, 8 spisebrikker ble det. Kjøpte for lite brunt stoff med kaffebønner i sommer, så da ble det 4 brune og 4 blå lukkekanter. Det må jo gå greit.







Nå skal jeg begynne så smått på dette sjalet.



I morgen begynner vi på garnmysteri på Hobbyboden, så da blir det det som får førstepri.

Og så var jeg blitt tagget av malla og rita.

Skal si 7 (noen rare) sannheter om meg selv, og sende utfordringen videre til 7 andre.

1. Dersom jeg ikke strikker eller syr om kvelden, sovner jeg foran tvén.
2. Jeg må ha minst en kopp te hver dag.
3. Det verste jeg vet er å stryke klær, men stryker gladelig på lappearbeidene mine.
4. Jeg gleder meg veldig til å flytte nordover.
5. Jeg synes det er litt synd å reise fra mine quiltevenner her.
6. Jeg koser meg med blogg og forskjellige forum.
7. Jeg blir alltid glad når det er jul og barna gir meg en eske med mokkabønner.

Og så skal denne utfordringen sendes videre, be-ty , syersken , Tone , tanis , Tutten,

Ingen kommentarer: